torstai 5. heinäkuuta 2012

Örebro cupen 2012

Kesäloman ensimmäinen viikko vietettiin jalkapalloturnauksessa Ruotsissa. Sijoitusta ei herunut, mutta sitäkin enemmän kokemusta ja yhteispelin opettelua niin kentällä kuin sen ulkopuolellakin.

Tutustuimme Ruotsin elämän menoon ja esim. kouluruokailuun. Paljon on samankaltaisuuksia, mutta myös eroja naapurimaan eduksi (esim. liikennekulttuuri). Kouluruoka on kuitenkin lasten mielestä Suomessa monipuolisempaa. Pakko-ruotsin vastustajille tiedoksi, että sillä selvisi mainiosti reissussa ja pystyi auttamaan kieli asioissa niitäkin, jotka olivat ruotsin kielen opinnot unohtaneet.
Örebron linna
Svampen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti