Syksyn kuntavaaleihin suuntautuminen alkoi tänään valokuvassa käynnillä. Ja koska kyseessä olen minä, ei valokuvaus koskaan voi onnistua vain muutamalla otoksella. Suurimmassa osassa kuvia silmät oli joko kokonaan-, puoliksi tai veijarimaisesti toinen silmä ummessa. Mm. ylioppilaskuvani v. 1984 menivät uusiksi siksi, että kaikissa kuvissa oli silmät kiinni tai puolivaloilla. Tuolloin ei ollut mahdollisuutta katsoa kuvia heti, joten parin viikon päästä tuli kutsu uusintakuvaukseen, jonne jouduin kulkemaan tietysti kukkakaupan kautta. Tosin ruusupuska vaihtui yhteen ruusuun.
No, tänään saatiin sopuisa kuva otettua, jossa molemmat silmät ovat auki (niinkuin kunnon kokoomuslaisella tulee ollakin;)). Siitä kiitos Foto-Riihelän kuvauspalvelulle!
Pallokrysanteemit koristavat terassia vaalien viestintäpäällikköni sunnuntaisen konfirmaation johdosta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti