Tämän vaalikampanjan ehdottomasti suosituin tuote: Rouva nro 346:n nenäliinat
Kaksi vuorokautta kuntavaalien huipennukseen eli ääntenlaskuun. Nyt on aika kiittää kampanjassani mukana olleita läheisiäni, Taistoa, Venlaa ja Linneaa. Oman osansa kiitoksista saa myös Mimi ja Romeo, jotka ovat tarjonneet eläimellistä rentoutumista arjen askareista ja politiikan pyörteistä. Kiitos myös Vaalimajalla ja -vankkureilla tapaamilleni ihmisille, joiden kanssa on ollut mielenkiintoisia keskusteluja. Kiitos työkavereille kahvihuonekeskusteluista, joissa olen pyrkinyt välttämään politikointia, mutta liian usein siihen olen kuitenkin sortunut. Kiitokset Kokoomuksen kotikäynti paikkaan Martille, Suskille, Sarille ja Stevenille kivasta kotikäynti illasta. Ja tapahtuipa kuntayhteistyössä mitä tahansa, olemme tehneet yhteistyötä jo nyt Hollolan Kokoomuksen kanssa; siitä erítyiskiitos Krisselle.
Vaalityö on nyt tehty, sunnuntai iltana tiedämme tuloksen. Innostus politiikkaa kohtaan on säilynyt. Neljän vuoden päästä uudestaan?
-Kirsi-

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti